Kita KAWAN macam Spongebob and Patrick

hye semua. Mesti pernah tengok CARTOON SPONGEBOB SQUAREPANTS kan? Hari nie aku nak cerita sikit pasal kisah disebalik SPONGEBOB SQUAREPANTS.
mula-mula diperkenalkan pelakon-pelakon utama..
~Spongebob
~Patrick
~Squidward
~Mr.Krab
~Sandy
~Gary (siput Spongebob)
.

Haha. aku bukan nak cita pasal kisah Spongebob and semua-semua tu. Aku nak cerita pasal PERSAHABATAN yang ditunjukkan oleh SPONGEBOB and PATRICK. Spongebob ngan Patrick nie mula berkawan dari kecik lagi. Even aku tak pernah taw macam mana depa di lahirkan. And siapalah parents mereka tu. Tapi ada bukti gambar yang mereka kecik dan dibesarkan sekali.
.



Spongebob and Patrick nie memang rapat la. Selalu main sama-sama.Tapi biasalah sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula persahabatan kan. Gaduh-gaduh tu biasa lah.. Tapi walau gaduh macam mana pon, mereka akan tetap berbaik.
Mereka akan bersama-sama untuk menyelesaikan masalah. Sebagai contoh, ada la satu episod Spongebob Squarepants nie, time tu Spongebob dapat banyak sangat award. Setiap hari mesti ada ja piala sampai rumah. Patrick pon sedih la sebab dia tak pernah dapat award. So, Spongebob pon tolong la Patrick untuk memdapat award. Ajar Patrick buat macam-macam. And last-last, partick pon dapat la award. Even award tu "Orang Paling Malas"..
.
Bukti mereka bersama-sama berjuang menyelesaikan masalah. Patrick tidak akan membiarkan Spongebob susah sorang-sorang. Dia akan turut sama-sama membantu. Begitu juga dengan Spongebob yang tidak akan membiarkan Patrick susah sorang-sorang.
Nie gambar yang membuktikan kalau mereka buat gila, mereka buat sama-sama..
.
Ini sebagai bukti mereka bercuti dan berkongsi kegembiraaan bersama-sama.
.
Dan seharusnya kita mencohtohi mereka dalam persahabatan. Anda akan lebih faham kalau tengok cerita nie. Dan bila sampai part Spongebob and Patrick cuba la anda semua hayati. Di samping lawak bodoh Patrick yang memang lawak tu, ada maksud tersirat yang ingin disampaikan oleh pembikinnya..
.

Kadang-kadang aku terbayang, sebab kita tak pernah taw jantina. Macam mana kalau Spongebob and Patrick kahwin? HAHAHA..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Haha.. memang merapu. takdela.. aku saja ja nak cakap, hargailah persahabatan yang terjalin, dan jangan kerana sedikit perkara perselisihan faham, kita terus ignore ataupun makan hati dengan sahabat kita. Jadikan lah persahabatan kita seikhlas persahabatan SPONGEBOB AND PATRICK.
.
.
*E*N*D*
.
.
.
.
.
p/s : sebab tu la aku suka tgk spongebob squarepants. =)
 
 
 owner tulisan ni ialah http://www.blogger.com/profile/09148508479482683473

Comments

Popular Posts