Biarkan Aku Sendiri

aku ingin berlari

sedaya yang mampu

berlari tanpa menoleh lagi

tanpa menghiraukan sesape

biarkan aku terus berlari...

jangan halang aku menuju ke hujung sudut dunia

bersendirian

aku ingin bebas dari belenggu seribu rasa dalam jiwa

terus terusan begini aku tidak tenang

biarkan aku bersendirian..
bersendirian..

bersunyi sunyian seorang diri

biarkan aku menangis...

hingga kering air mata berganti darah

biarkan aku

biarkan aku bersendirian.

bukan kebahagiaan jalan pintas yang aku kejarkan

tunjukkan aku jalan lurus

biar aku hidup tidak berterusan dihimpit dosa 
yang aku sendiri lakarkan

bawa aku jauh dari itu

                                       biar aku hidup dengan redhaMu bukan murkaMu.

Comments

Tifa Tofato said…
terbaekkkkkk (lompat2)
SHAUQI AFHRAH said…
terima kasih.. tak payah lompat2 tak sopan.. awk tu gemuk.. runtuh blog ni
Tifa Tofato said…
bkn sy y lompat nye.. jumper tu -.-
sy xgemuk lah
Anonymous said…
MOHON SHARE...TQ
Unknown said…
kadang2 kita tak akan mmpu lari dari keadaan yang nyata,kerana ada yang sedang memerlukan kita....\

Popular Posts