Friday, February 18, 2011

Maaf Kan Daku~ khas Pada Dia,


Dalam meniti jalan-jalan kebahagian bersamamu..Ku Tahu, ku selalu bersalah padamu.. Ku cuba mengenali dan memahami mu tetapi perkataan ku membuatkan dikau selalu tidak senang dengan tindakan ku..Entah kenapa, ku selalu bersikap demikian?? Dikau seorang yang mulia ku pilih.. Hadirmu membuatkan hati ini selalu gembira untuk mengecapi kebahagian bersamamu.

Ku pohon padamu.. Bersabarlah dengan segala tingkahlaku dan perangai ku ini.Maafkan segala kesalahan ku yang membuatkan dikau rimas dan tidak senang dengan sikap ku ini. InsyaAllah..Ku akan cuba mengenali dan memahami keadaanmu dan akan membuatkan dikau bahagia bila bersama denganku.

Kini aku tidak seperti dulu…. Seorang yang panas baran, kini sejuk umpama ais… Seorang yang sensitif, kini tenang setenang air di kali… Seorang yang cepat naik angin, kini lantas beristighfar…

Ya Allah, Kurniakanlah aku cintaMu dan cinta orang yang cinta kepadaMu dan cinta orang yang cinta kepada orang yang boleh hampir kepadaMu dan menjadikan cinta itu boleh dihambakan.

Oh Tuhan, Ku mendamba cinta dan rahmat dariMu.. ku pohon cinta insan yang menyintaiMu.. bimbinglah daku mengenali cinta suci, moga dapat ku kecapi kasih yang sejati.


~adakalanya menghitung bintang di sunyi malam lebih mudah dari menggenggam sekeping hati~

NAMUN SEMUA NYA TELAH KAU AKHIRI,

Semoga engkau terus berbahagia dengan si dia yang menyayangi diri mu,

MUNGKIN dia lebih baik dari ku..

Terima Kasih Untuk apa yang telah engkau korbankan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...