Sunday, June 26, 2011

Tulisan Allah Pada Lubang Suara Neraka

Masih ingat dengan cerita tentang penemuan suara seram yang dianggap sebagai suara siksaan neraka / alam kubur??

Dimana diceritakan pada suatu penggalian lombong di Siberia pada kedalaman 14 km lebih tanpa disengajakan telah ditemui suara-suara yang menyeramkan menyerupai suara siksaan jutaan manusia. Suara yang ditemui itu telah mendatangkankan ketakutan pada para pekerjanya. Suhu pada tempat itu juga sangat panas, sekitar 2000 darjah fahrenheit. Dan pada malam harinya telah keluar semacam gas yang menyerupai kalelawar (orang Islam mungkin akan mengatakan itu tulisan ALLAH).

Bagi yang sudah mendengar rakamannya atau belum. Kita ambil sahaja hikmahnya, bahawa semua kemungkinan boleh terjadi, bahawa mungkin sahaja Allah ingin menunjukkan bahawa siksaan kubur dan neraka itu memang ada. Tapi kali ini yang ingin dibahas bukanlah tentang rakaman suara itu lagi, tetapi adalah lokasi yang dikatakan sebagai tempat penemuan suara itu. Hmmm…. Ada apa disana???

Lokasi tersebut terletak pada sebuah lubang perlombongan yang sangat besar yang berada di suatu daerah di Siberia. Iaitu sebuah tempat yang disebut “mirny diamond mine”. Ada apa dengan tempat tersebut? Cuba perhatikan baik-baik, mungkin kita akan terlihat sesuatu.

Dan…

Subhanallah..

Maha Besar Allah dengan segala ciptaanNya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...