Cipta sejarah!!

Assalamualaikum,,

wah sejarah, sejarah....
pada 3.6.2012 diri ini dengan banga nya menyatakan yang saya SHAUQI AFHRAH telah berjaya meletakakn dirinya sebagai salah seorang pengapit pengantin dalam musim2 kahwin ni,,

hahahaha tak baik wo riak bin takbur lah kau ni,,
oppsssss!!! sory... subahanllah,,

Cam ni kan sekarang musim orang kahwin. jadi mesti kita semua ada di jemput tak pun, family korang di jemput kan,
boleh dikatakan sepanjang jalan mesti ada beberapa tempat yang buat kenduri kan,.,,

ALHAMDULILAH syukur kepada ALLAH atas nikmat yang di beri kepada pasangan baru ini..
jadi saya pun tidak terlepas untuk merasa makan gulai tahun ni, ayam pedas memang favourite lah, heheheh
namun yang lain nya tahun ni, saya di suruh jadi pengapit untuk perkahwinan dua pupu saya di PASIR MAS,,

serius selama 21 tahun hidup ni tak pernah lagi jadi pengapit, mula2 masa bagi jawapan tuh, nak sangat tapi malu,, malu malu,,, auuuwww...
tapi memikirkan pengalaman tak boleh di jual beli saya beranikan jugak,,

nak tahu x?
xnak tahu..
eh diam lah,,,
saya umur2 21 ni tak pernah pakai samping dan songkok tau, walaupun raya, tapi tahun ni dapat rasa..
wah macam pengantin lak,,, hahahahaha semua cakap hensem, ok lah tu kan,, hahahaha

semua nya berjalan lancar walau dalm sedikit kehujanan, perghhh berpeluh peluh saya time tuh...
namun demi pengantin semua ok aje,,,

TAHNIAH!!
kepada pasangan Ridhuan&Hidayah
semoga always happy and di kurniakan baby2 yang comel, bulat2

ni pelamin diorang,,
gambar kau mana? nak tenggok
sorry lah der, malu gue,,, hehehehe

wassalam..


Comments

Popular Posts