Monday, June 4, 2012

Hadiah yang bernakna

Assalamualaikum,,,

ni ada satu lagi story yang ingin saya kongsi... dalam awal bulan 3 hari tu, masa di sekolah, saya telah menerima satu surat yang di dalam nya tertulis satu sajak/puisi,, entah lah ehhehehehe..
tapi masa tu saya baca sekali imbas sahaja,,, tak perasan pun yang ada keistimewaan pada rangkap nukilan insan itu pada saya...
wait wait., sape bagi tu ha??
ada lah member
mesti perempuan kan..
eh kau ni sibuk je nak tahu, tak kan lah lelaki nak bagi benda macam ni
cantik ke owang nya
amboi2,.,,, shhhhh, semua cantik lah,,,,
ok berbalik kepada cerita di atas...
kebetulan kelmarin saya tenggah kemas meja study saya buka satu buku catatan.; tiba2 jatuh kertas ni.. emmm teringat kembali kenangan di ZA BA. emm tapi yang membuatkan saya kezut, sedikit je... ialah pangkal ayat nya adalah nama penuh saya SHAUQI AFHRAH..
jom saya kongsikan untuk anda....

Kenal Tak Terhintung

Salam perkenalan ku ungkapkan
Hanya untukmu yang bernama teman
Antara dirimu dalam persahabatan
Untuk hari ini dan selamanya begini
Qaibar tirai lambaian,tercipta sebuah kenangan
Ianya ikhlas dari hati suciku

Alam kedewasaan mengajar kita
Fantasikan cita-cita kita
Halaman rindu kenangan semalam walaupun
Raih perngorbanan tak mengenal keperitan
Antara dirimu dan pengalaman
Hidup dalam ketabahan

Elin -puteri
2/3/2012

Doaku semoga dia sukses dalam apa jua yang dia ceburi dan lakukan, amin
Ni lah gambar pemberian dia..



1 comment:

AfraTeena said...

wahhhh..dapat surat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...