Saturday, July 23, 2011

Kota-kota Di Dunia(pada waktu malam)

Tokyo,Jepun

Kota ini kelihatan sangat terang pada malam hari, dengan penduduk 33 juta orang ini juga mempunyai keunikan tersendiri yang banyak menarik minat pelancong.

London, England

Kota ini sudah berusia 2000 tahun, tetapi tidak kehilangan keindahannya terutama pada malam hari.kota ini bahkan mempunyai 20 tempat yang pelancongan yang hanya dibuka pada malam hari

Moscow, Russian Federation

Ibukota dan bandar terbesar di Rusia.

New York City, USA

New York City

Paris, France

Paris telah lama menjadi salah satu destinasi pelancongan yang paling popular di dunia, seni binanya dan laman budaya yang menarik lebih dari 30 juta pengunjung asing setiap tahun. di Paris Pada malam hari di Paris, mereka berkata, semua impian anda menjadi kenyataan.

Madrid, Spain

kecantikan bandar Madrid terletak pada keputusan untuk mempertahankan paparan dan persekitaran sejarah pada bandar dan jalan-jalan. Suatu malam yang terbaik di Madrid adalah menghabiskan masa dengan mendengar muzik, baik di konsert atau di taman, ini sentiasa mencipta suasana yang menyenangkan untuk jalan-jalan malam.

Athens, Greece

Athens pada malam hari akan membuat anda takjub akan keindahannya. monumennya seperti hidup, kotanya mungkin biasa pada siang hari, tapi menjadi sangat berubah pada malam hari.

Beijing, China

Beijing mempunyai dua sisi yang saling bertentangan dengan sejarah, satu yang indah dan lain-lain berdarah. kota ini berubah sangat drastik hanya dalam masa beberapa dekad.

Las Vegas, USA

Las Vegas, yang digelar Ibukota Hiburan Dunia, terkenal kerana jumlah resort kasino dan kemudahan hiburan malamnya.kota yang penuh dengan dosa sekaligus indah.

Hongkong, China

Hong Kong dikenali dengan pemandangan kotanya yang luas.

Kuala Lumpur, Malaysia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...